Cyfrowy showroom Audi od kwietnia zostanie uruchomiony w Berlinie. Zwiedzający będą mogli poznać wirtualny świat marki.
Każdy fan motoryzacji będąc w Berlinie, koniecznie będzie musiał zajrzeć na ulice Kurfurstendamm, gdzie właśnie został uruchomiony trzeci na świecie Audio City. Cyfrowy showroom, charakteryzuje się formatem 3D. Na klientów czeka aż 375 m kw. powierzchni rozłożonej na dwa piętra oraz 87 m kw. powierzchni, na której znajduje się cyfrowa projekcja. Co czeka zwiedzających? Przede wszystkim klienci będą mogli zapoznać się z całą gamą produktów producenta tylko w formie cyfrowej. Atrakcją ma być stworzenie zindywidualizowanego wybranego auta – dostępne narzędzia sprawią, że samochód będzie można dostosować do swoich nawet najdziwniejszych wymagań. Po zaprojektowaniu auta, będzie można go obejrzeć w skali 1:1 na ekranie. Dalsze kroki zależą już od odwiedzających, bo można umówić się na jazdę próbną lub od razu zlecić produkcję wcześniej zaprojektowanego samochodu.
Przypomnijmy, że Audio City w Berlinie jest już trzecim cybersalonem koncernu. Pozostałe dwa zlokalizowane są w Londynie oraz Pekinie, ale tylko ten w Niemczech posiada format stereo 3D.
Co sądzicie o showroomach? Wybralibyście się do takiego miejsca, gdybyście mieli możliwość?