Dobra wiadomość dla fanów tenisisty Novaka Djokovica, który właśnie został międzynarodowym ambasadorem Peugeota.
Novak Djokovic został międzynarodowym ambasadorem Peugeota – wydarzenie zbiegło się z rocznicą 30-lecia rozpoczęcia współpracy producenta samochodów z turniejem French Open – Roland Garros.
Dlaczego producent postawił na Djokovica? Przede wszystkim ze względu na jego światową sławę oraz ogromną popularność w Chinach, które są największym rynkiem motoryzacyjnym na świecie.
Umowa między sportowcem a producentem zawarta została na 3 lata i pozwala na wykorzystywanie wizerunku tenisisty przez każdy pion marki. Ponadto logo producenta samochodów będzie widoczne na lewym rękawie koszulki, którą tenisista będzie nosił na wszystkich turniejach.
Sam zainteresowany bardzo się cieszy z rozpoczęcia współpracy, dla niego marka Peugeot jest uosobieniem pewnego stylu życia. Djokovica w koszulce z logo możemy oglądać już od wczoraj, kiedy to rozpoczął się Australian Open. Przypomnijmy tylko, że Serb jest drugą rakietą świata i zwycięzcą takich prestiżowych turniejów jak Wimbledon (2011), US Open (2011), Australian Open (2008, 2011, 2012, 2013).