Wielkie koncerny motoryzacyjne chętnie przy promocjach nowych modeli stawiają na znane twarze. Na współpracę z gwiazdą pierwszego formatu zdecydowało się niedawno Renault, które zaangażowało do swoich działań reklamowych znakomitego aktora Kevina Spacey.
Amerykański gwiazdor znany jest z takich filmów jak np. „Podaj dalej”, „K-Pax”, czy „American Beauty”, ostatnio podbija serca fanów w serialu „House of Cards”. Polscy widzowie powinni kojarzyć go również z reklam jednego z polskich banków. Tym razem Kevin Spacey został twarzą reklamową Reanult Espace. Hasło kampanii to: „Make your time great”.
W spocie reklamowym aktor nie tylko opowiada o zaletach minivana Renault, ale również wspomina swoje najważniejsze role filmowe. Promocja obejmuje także trzy materiały graficzne z Spacey’m i minivanem w głównych rolach. Ponadto, specjalnie pod tą kampanię Renault utworzyło dedykowaną stronę internetową.
Kampania reklamowa rusza już 15 kwietnia we Francji, w pozostałych krajach Europy kampania będzie sukcesywnie wprowadzana.
Krótka historia Renault Espace…
Warto też wspomnieć o samym aucie… Renault Espace to pierwszy samochód miejski o nadwoziu minivana – pojazd produkowany jest od 1984 roku, a jego nazwa z języka francuskiego oznacza po prostu przestrzeń. Projektantem samochodu był Fergus Pollock – pierwszy projekt tego pojazdu pojawił się już w latach 70-tych. Początkowo samochód miał kanciaste kształty – pierwsza generacja produkowana była w latach 1984-1991. Druga generacja to dłuższa długość samochodu – po raz pierwszy pojazd został zaprezentowany w 1991 roku na Geneva Motor Show. Po pięciu latach zadebiutował Renault Espace III – samochód w 2000 roku przeszedł face lifiting. IV generacja tego modelu została zaprezentowana w 2002 roku i dostępna było w kilku wersjach wyposażeniowych: Celsium, Alcantara, Initiale; w tym dwóch limitowanych: SL Voyage, 25th. W 2006 roku było kilka razy modernizowane, kolejne zmiany przyniósł rok 2012.
Trochę trzeba było czekać do premiery kolejnej generacji, ale chyba warto było. Piąta generacja samochodu została zaprezentowana w podczas Paris Motor Show w 2014 roku. Co wyróżnia nowy model? Został on zbudowany na nowej płycie podłogowej CMF, która została opracowana przy współpracy z firmą Nissan. Nowa wersja to także zmieniony przód – samochód został podkreślony przez duże logo oraz reflektory. Auto dostępne jest w trzech wersjach silnikowych: benzynowy: 1.7TCe 200 KM oraz wysokoprężny: 1.6 dCi 130 KM, 1.6 dCi Twin Turbo 160 KM. Ponadto samochód dostępny jest w trzech wersjach wyposażenia: Life, Zen i Initiale Paris.
Podoba Wam się nowa generacja Renault Espace? Bo nam bardzo! Jeśli jesteście zainteresowani ofertą, to zdradzimy Wam tylko, że nowy pojazd będzie dostępny od 119.000 złotych w wersji podstawowej.